Paniiiiiik

Skulle ju egentligen inte bli några undulater förren framåt maj, men nu hörde uppfödaren av sig om att hon nog hade två som är leveransklara på fredag då hon inte får tag i tjejen som skulle haft dom. 

Lite panik i torpet minst sagt! Vi har ju inte brytt oss om att ordna någon bur än, och den voljär jag skulle beställa tar ju några veckor att få hem från Tyskland. Attans!! 

Efter lite snabbsökning på diverse köpsidor på Facebook har jag dock hittat en "så länge" bur som jag ska pysa iväg och hämta om ifall att.



Nu sitter vi på nålar resten av dagen i väntan på besked ang. småttingarna och om vi får köpa dom eller inte. Hoppas på det då dom har fina färger och är super sociala vad vi sett på filmer. Hoppas även på tur med könen på dom då vi helst vill ha två pojkar. Eftersom dom är syskon tycker jag det är onödigt att ha en av varje. Skulle man sedan vilja introducera en partner någon gång i framtiden kan det ju vara svårt att få dom att välja en icke genetiskt besläktad partner tänker jag... Så två pojkar, eller två flickor för den delen, får det bli i nuläget och så får vi se framöver om där kanske blir två till haha. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0