Vilken bra start det blev...

Med diverse mer eller mindre lyckade bloggar i bagaget som alla varit inriktade på ett enskilt ämne/djur så bestämde jag mig för att jag nu skulle starta en blogg som behandar lite av det mesta.

Tycker det är svårt att hitta inspirationen att skriva ihop något när man är begränsad till ett visst ämne, så en slasktratt där vad som helst kan dyka upp får det bli istället! Då kanske frekvensen på dom där ordraderna kan bli desto bättre...

Bor på landet med min pojkvän och vår dotter som är strax över tre år. Vi har en också en salig massa djur av olika slag, älskar lantlivet och älskar såklart även att inreda mitt hus därefter. Tycker även om handarbete, när jag lyckas hitta några minuter till det. Bakning är också något jag uppskattar, när man har tid över till det. Ägg har vi väldigt gott om så det är bra om man kan hitta användning för dom med jämna mellanrum. Har både jakthund och häst så mycket tid blir det ute i naturen förstås. Drömmer om en gård, och vi letar så smått efter den rätta.

Ja det var väl lite kort om mig och familjen. Utförligare beskrivningar lär dyka upp framöver om alla härliga individer i vår familj.

Men nu åter till rubriken- Vilken bra start det blev, eller inte! Har suttit i två timmar och bråkat med den här dumma layouten. Får det inte alls att bli som jag vill med bilderna. Det lär bli ett fortsatt projekt att få designen som jag vill ha det, så ni får ha överseende med om bloggen ser ut som ett katastrof område. Vet ni någon som designar bloggar får ni hemskt gärna lämna ett tips om dessa... Webdesign är inte min starka sida minst sagt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0