Bah, så besviken...

För ett tag sedan var jag med måss på en gratis fotografering som djuraffären i stan ordnade. Blev så himla besviken på resultatet, vet att han tog jättemånga fina bilder, men han stog och fipplade med några av dom vid datorn sen, varav en tyckte jag var jättedålig, och det sa jag också till honom.
 
Visar sig sen att man bara får välja mellan tre av bilderna som fotografen valt ut direkt vid tillfället och smartskaftet tog den dåliga som en av dom och dom andra två var heller inte jättebra. Kontaktade kundtjänst om inte man kunde få se dom andra också, för jag ville gärna beställa men inte kanske just dom tre men det gick tydligen inte.
 
Måttligt besviken blev jag ju då, men tänkte ändå att en av dom gillade jag ju i alla fall så den kunde jag ju beställa. Men nu har jag fått hem dom, och är inte ett dugg imponerad över kvalitén på fotot så nu åker banne mig allt på retur. 
 
Så himla tråkigt! Har tidigare varit på sån gratis fotografering med min förra hund och blev så himla nöjd med resultatet. Då var det annan fotograf som fotade och var så duktiga och trevliga. Den här fotografen var inte mycket att i julgranen... Vill inte hänga ut dom annars hade jag delat med mig av det misslyckade resultatet.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0